°°°

2010. július 28., szerda

Hogyan győzheted le a félelmeidet az MLM-ben?


John Rambo félt szerinted Vietnámban?
- Biztos vagyok benne!
Sikerült legyőznie a félelmét?
- Minden bizonnyal igen, különben nem érte volna meg a Rambo negyedik részét :))





Randy Gage és Eric Worre szerinted átélték a félelmet az üzletépítés során?
- Biztos vagyok benne! És abban is biztos vagyok, hogy nem is egyszer.
Nekik sikerült legyőzniük?
- Naná...

... apropó, ki is az az Eric Worre?
Nos, itt már beszéltünk róla, és előkészítettük neki a terepet.
De egye fene, szabad a gazda: Eric Worre-hez csatlakozott Randy Gage az üzletünkben. Eric is kb. 20 éves network marketing tapasztalattal rendelkezik.
Nemhiába szoktuk mondani, hogy egy ilyen erős felsővonaltól csak tanulni lehet. Nemcsak a mi csapatunknak, de mindenkinek aki hálózatépítéssel foglalkozik.

A következő videóban Eric Worre osztja meg velünk gondolatait arról, hogyan léphetsz túl a félelmeiden az üzletépítés során.
Ha a félelmeiden túllépsz a sikerhez vezető út akadályait nagy mértékben likvidáltad.
Ez elég katonásnak hangzik, de ha egyszer már Rambo-val kezdtem akkor így is zárom... :D

Most viszont nézd, hallgasd Randy Gage szponzorát, Eric Worre-t, tanulj tőle - és utána oszd meg a gondolataidat velünk!



(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re!)


És egy FONTOS közlemény a végére:
Ma, azaz 2010. július 29-én (csütörtökön), 21:00-kor Money Mixer-t tartunk Online, ahol megtudhatod, hogyan dolgozz együtt Randy Gage és Eric Worre csapatával.
Klikkelj IDE 21:00-kor!

Várunk szeretettel!


Addig is szép napot!


- KM

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm,

    Most már tovább tudom adni amit megtanultam a témáról. Valahogy kommunikálni nem tudtam ugyan ezt.
    Minden körülmény a javadat szolgálhatja, ha tudod, hogy hova tartasz...
    Mert "ami nem öl meg erősebbé tesz", mindenből tanulhatsz, hogy legközelebb ugyan azt az akadályt simán vehesd.
    A döntés a fontos, a többi csak a körítés, ha belül eldöntötted, akkor minden kártyát tudsz úgy forgatni, hogy előnyös legyen neked és másoknak is. Sokszor hallottam, hogy nincs pénzem, hogy elkezdjem az üzletet.
    Néha kedvem lett volna beszólni, hogy nem is lesz. Pont a gondolkodásod miatt.

    Valójában pedig csak a döntés hiányzott.

    Aki úgy gondolja, hogy nincs pénze, az csak magában nem hisz, hiszen a modern rendszerekkel majdnem előbb vissza keresheted a befektetett pénzt, minthogy kiadtad volna.

    Igaza van Eriknek, kell a gondolat, vagy a valódi érzés, hogy alkotnom kell valamit.

    Kényszerből... az nagy úr.

    VálaszTörlés
  2. Ez egy rendkívül hasznos tanács. Sajnos a mi cégünknél is sok a furkálás. Igyekeztem eddig is kívülről tekinteni erre a dologra. Most egy rendkívül megerősítést kaptam ez irányban is. Köszönöm.

    VálaszTörlés